kenangan e2 xkan ku lupe

segalanya bermula dari 6/7/2009,
tiada ari paling sedih dari minggu silaturrahim a.k.a MSR,
pelbagai ragam ad mse mgu 2,
bersuai kenal dengan sahabat2 kuh mmg x dpt ku lupew kan,
aishah norman,suriyati hamid,nor aina mat ali,zamila maarof dan beberape org..
permulaan sem yang sangat bahagia,
ape2 dilakukan bsame,indah sungguh wk2 e2..




persahabatan e2 indah jika di jage..
jgn cube tikam blkg dan berkate blkg,
sepanjang perkenalan aku dgn dorg byk y aku paham ttg persahabtan..
xlupe juge pd wan nurul izzatie,norzaliya yusof,farra naziera dan y laen2..
maaf ramai sangat kawan yang aku kenal sepanjang d ilp nie....arie last aku bsame teman2 sangat sedih dgn pelbagai kejadian pelik hanya kitorg jek y taw,
aina,sue,akak,zira,mila aku sayang korang!
sangat2 taw!





ini pule afi najiha iszam,
aku xtaw cm ne bole dekat dgn junior,
sedangkan aku nie anti junior n senior kat ILP 2,
walaupun kejap jek perkenalan kitorg,
kitorg sangat akrab bagi aku la,
xtaw le die..
hahaha..die sangat2 suke buli + cubit aku tapi
sayang pny pasal aku abaikan..

sedih tgalkan ILP..
terlalu banyak kenangan dan memori aku kat sane,
baek sedih,gembire + geram akan aku igt sampai ble2..
SELAMAT TINGGAL ILP SELANDAR!

1 comment:

  1. syg jes jgk...ari2 last itu jd kenangn buat kite sume..suka duka..kite sentiase bersama at ilp tu..huu

    ReplyDelete